CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Happy Reading Guys!

Happy Reading Guys!

Sunday, August 23, 2015

nyonya bangun pagi, siram pokok bunga!

 
pagi tadi ezad call..
pukul 8 pagi mcm tu la..
aku pun terjaga dri tidur..
then dia ajak sykpe..
 
ape ke pelik nye request dia ni..
pagi2 buta nk Skype..
mandi pun belum..
then dia nk jgk Skype..
kejap je katanya..
yela..kul 9.30 nnt dy nk g keje plak..
aku pun ikotkan je laa..
 
aku capai shawl hitam kt almari..
dgn muka selekeh x mandi nye..
nk sgt tgk kan? haha
 
then Skype la..
dah wish good morning semua tu, tiba2 dia nyanyi..
lagu Kau Tercipta by Lah Ahmad..
and I was like tercengang jp masa tu..
 
 
 
 
dah kenapa nk nyanyi pagi2 hening gini? haha
tapi comel la actually..
then dia ckp it just a simple surprise for me and I deserved it katanya..
I know dia jenis yg romantic and love to surprise me..
but I didn't expect this..
 
and dia kata dia nk kype semata2 nk nyanyi untuk aku..tu je..
allahu..terharu sebenarnya..
the effort that he make semata2 untuk tgk and buat aku senyum pagi2 hujung minggu ni, memang priceless..
 
benda tu simple je..x yh susah2 kua duit beli kn aku hadiah..
or bwk aku kua tgk wayang..
or bwk mkn kt tempat2 best..
aku bkn jenis yg mcm tu..
sometimes, less is more..
 
thank you pakcik..
ailebiuuu~

No comments: